gratis boek ontvangen?

  • M. Treur

    Mijn 3 kinderen en ikzelf zijn hoogsensitief en meerbegaafd en we hebben alle vier heel vaak een vol hoofd. Mijn oudste dochter is 10 en ontwikkeld migraine. Ik hoop dat ze door dit werkboek te lezen meer (be)grip op haar hoogsensitiviteit kan krijgen. Dus als er nog een boek over is….

    mvg Mymaya

  • Ingrid Stoop

    Graag stuur ik de 10 personen die reageerden t/m 21-6 allen mijn boek toe.

    Stuur je mij een mailtje: ingrid@matrixmethode.nl:

    H v/d Wulp, Helen, francis Jochems, Linda, Roy, Laurens, esther, Henriette, M.Treur en Tam?

    met de tekst: boek via pabo.startpagina.nl/prikbord boek

    Veel leesplezier alvast!

    Ingrid Stoop

  • wilma OUBORG

    ik zou graag in aanmerking komen voor het gratis boek omdat, ik twee zonen heb beide met een autisme spectrum stoornis. de ousdte heeft Asperger en de jongste PDD-NOS. en beide hebben ADHD en hoewel ik mijn best doe om het zo goed mogelijk te doen, is elke hulp welkom. mijn vriendin heeft het ook haar zoon heeft ook PDD-NOS, en je merkt dat het duidelijker is voor de rest van het gezin. ik hoop ook op dit resultaat dus ik zou er heel erg blij mee zijn. daar ik zelf niet werk, ivm met spierziekte is het voor ons nog niet mogelijk om het zelf te kopen.

  • marian Van Brusselen

    Beste,

    ik ben een GON begeleidster en erg geïnteresseerd om dit boek te verkrijgen.

    Mijn leerlingen hebben allemaal Autisme Spectrum Stoornis en ik zou dit bij mijn GON momenten kunnen gebruiken, want hun hoofden lopen regelmatig over!!!!

    vriendelijke groet,

    Marian Van Brusselen

    Dodoensstraat 9

    2140 Borgerhout

    Belgie

  • r.ellen

    Goedendag,

    Ik was benieuwd of ik nog in aanmerking kon komen voor dit boek.

    Ik heb een zoon met adhd en odd en heb met laten vertellen door dit boek veel van hem te weten te komen wat er in zijn hoofdje omgaat.

    Graag u reactie.

    Groetje R.ellen

  • Claudia Groenveld

    Hallo,

    Ik kwam deze actie (nog steeds) tegen bij mijn zoektocht naar dit boek. Ik ga er vanuit dat deze actie niet meer geldt, maar wil toch even melden dat het nog steeds te vinden is op internet.

    gr, Claudia Groenveld

  • Simone

    Hallo,

    Mijn zoon heeft add en ben zeer geïnteresseerd om hem daar beter in te begrijpen… Ook is het zo dat ik in de schuldsanering zit en geen geld heb om hem te betalen..

    Wil graag het boek.

    Mvg Simone woest

  • Khalfaoui Hasnae

    Beste Ingrid,

    Ik heb je advertentie gelezen en ben daar heel erg enthousiast van geworden. Het boek zou me kunnen helpen om meer kennis op te doen betreft dit onderwerp waardoor ik veel kinderen beter zal kunnen helpen. Ik ben zelf een onderwijsassistente en zie dagelijks veel kinderen in de knoop zitten met zichzelf. Deze kinderen hebben vaak faalangst etc. Ik zou graag lering uit jouw boeken willen trekken, dus bij deze meld ik me voor je geweldige actie aan.

    Vriendelijke groeten,

    Hasnae el Khalfaoui

  • hassan z

    ik zou graag een boekje willen ontvangen over allwerij stoornissen als het kan want ik wil de opleiding zorg in gaan en wil graag van alles en wat over bepaalde srtoornissen in ontvangt willen krijgen kan dat aub en is het gratis

    kunt u het aub sturen naar dit adress

    hassan z

    spoorlaan19

    2471pb zwammerdam

    tav zariouh

  • Ester Jonkman - Schats

    Altijd leuk een gratis boek. Ben benieuwd.

    .