Onderwerp: Kom jij meepraten over goede doelen?

Beste studenten,

Ik ben Lisa Willemse, studente aan de Hogeschool Leiden, opleiding Commerciële Economie. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek over goede doelen en pabostudenten. Graag wil ik met een groepje pabostudenten hierover in gesprek om zo een goed beeld te vormen over jullie gedachtegang over goede doelen. Jullie mening is namelijk ontzettend belangrijk voor mijn afstudeeronderzoek. Het uiteindelijke doel van mijn onderzoek kan ik helaas nog niet verklappen maar dit wordt tijdens het gesprek duidelijk. Wel kan ik alvast zeggen dat jouw deelname kan zorgen voor veranderingen!

Het groepsgesprek duurt hooguit een uurtje en na afloop krijgen jullie natuurlijk ook een presentje als dank voor de medewerking. Ik ben bereid om naar jullie school toe te komen zodat jullie bijvoorbeeld tijdens een tussenuur met mij het gesprek hebben, het mag ook altijd anders! Graag zou ik een gesprek aangaan binnen 2 a 3 weken.

Wil jij mij helpen met mijn afstudeeronderzoek? Stuur dan een mail naar lisa_willemse@hotmail.com en ik neem zo snel mogelijk contact met je op. Ik zou het enorm waarderen!

Alvast bedankt en hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Lisa Willemse