Vakantiewerk met kinderen - Camping de Hertshoorn -

• Jeroen

Hallo allemaal,

Ben je op zoek naar een paar extra euro'tjes voor in de zomer?

En wil je tegelijkertijd wat extra ervaring opdoen in het werken met kinderen?

Dan hebben wij de leukste vakantiebaan voor jou!

Camping De Hertshoorn (in Garderen) is namelijk op zoek naar nieuwe medewerkers voor het Recreatieteam!

In het weekend van 10 en 11 april houden wij een GRATIS trainings- en selectieweekend.

Lijkt het jou dus leuk om deel uit te maken van een recreatieteam op een camping, neem dan eens contact met ons op!

Als je meer wilt weten over de camping, kan je ook eerst de website bezoeken: www.hertshoorn.nl

Het makkelijkste is als je naar ons terugmailt op mailadres: jeroen_haverkate@hotmail.com.

Groeten en hopelijk tot ziens op de camping!

Kim Jansen en Jeroen Haverkate

Organisatoren Trainingsweekend Camping De Hertshoorn

• Noortje van Mierlo

Beste Jeroen,

Mijn naam is Noortje van Mierlo, 19 jaar en ik studeer onderwijsassistent. Dit doe ik verkort en ik ga doorstromen naar de PABO of Pedagogiek.

In de vakantie heb ik nog een aantal weken dat ik graag zou willen werken. Met kinderen omgaan vind ik heel erg leuk. Ik pas bij heel veel gezinnen op door de weeks in de avonden en in het weekend. Ook met stage bij de basisschool doe ik veel ervaringen op.

Wat zijn precies de taken die je moet doen bij jullie camping? Horeca spreekt me namelijk niet aan.

En wat zijn de bijverdiensten?

Ik hoop snel iets van u te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Noortje van Mierlo

• Rowan van de Kamp

Geachte Jeroen Haverkate,

Mijn naam is Rowan van de Kamp en ik ben op zoek naar een bijbaantje voor in de zomervakantie.

In de weken 30, 31 en 32 zou ik voor u kunnen werken.

Ik ben bijna 14 jaar en vind het leuk om met kinderen te werken.

Ik woon in Putten.

graag uw reactie,

vriendelijke groet, Rowan van de Kamp