bijles rekenen meisje groep 7

• Constance

Gezocht!

Ik ben voor mijn dochter van 10, op zoek naar een student die haar kan helpen met rekenen. Op dit moment gaat ze voor de rekenlessen terug naar groep 6.

Wij zijn woonachtig in Vianen/Utrecht

Groet,

Constance en Sofie

• Marloes van der Mark

Beste Constance en Sofie,

Hieronder mijn advertentie. Graag hoor ik van jullie!

KIES NU VOOR DE IDEALE VOORBEREIDING OP DE CITO TOETS!

Op dinsdag de gehele dag, vrijdagmiddag en zaterdag de gehele dag ben ik beschikbaar om bijles te geven!Ik heb ervaring via de stichting Onderwijswinkel in Leiden, met name bovenbouw basisschool/ onderbouw middelbare school.Ik doe een HBO studie aan de Hogeschool Leiden: Sociaal Juridische Dienstverlening. Ik woon in Vianen. Ik ben bereid om bijles te geven bij u thuis. Vrijblijvende kennismaking is mogelijk.

Tijden:Dinsdag: Gehele dag.Vrijdag: Vanaf 14 uur tot en met 18 uur.Zaterdag: De gehele dag.

Het liefste geef ik bijles in Vianen, eventueel in overleg met de school van uw kind. Ik zal ook zorgen voor aanvullend lesmateriaal, in overleg met de school.U kunt mij mailen: mlvdmark@gmail.com of bellen 06-53185781. Graag hoor ik van u!

Met vriendelijke groet, Marloes van der Mark

• Gadier

ik ben heel slecht in rekenen ik wil graag bijles!:)-D

• Marloes van der Mark

Voor beiden ben ik nog beschikbaar (zie mijn vorige bericht). Graag hoor ik van jullie!

• Frédérique

Beste Constance,

Hoe gaat het nu, een half jaar later, met het rekenen van Sofie?

Ik zag jullie oproep. Mochten jullie nog extra hulp zoeken, dan kan ik Sofie professioneel en met plezier helpen.

Zie voor meer informatie www.phi-exact.nl (in Utrecht-West).

Met vriendelijke groet, Frédérique

• nhung

ik wil goed leren . ik ben een betje slecht in delen zo als= 1934 : 26. help me

• nhung

hoi help me .ik ben slecht in de gemiddelde te zoeken. ik denk dat jullie kunnen helpen.

mail me(tu)

gr nhung