traktatie + afscheid kleuters

• danielle

Hallo!

Ik heb een aantal weken stage gelopen in een groep 1 / 2. Nu ben ik deze week voor het laatst en wil ik graag gaan trakteren. Wie heeft er een leuk idee?

Alvast bedankt!

• Miranda

Hey!

Je kunt je zwaaihandjes maken: Teken je hand op een stuk papier met zwarte stift. Kopieer dit zoveel als je wilt op gekleurd papier. Knip alle handjes uit. Schrijf er iets op zoals Dag! Juf…..zal jullie missen! plak aan de achterkant een paar sate prikkers of dunne stokjes en een zakje chips of snoep.

Of je koopt kleine cactusjes in potjes. de kinderen kunnen zelf de potjes versieren en in de cactus steek je een vlaggetje met jouw naam erop.

Veel succes!

Groetjes Miranda

• danielle

Bedankt voor de leuke ideeen! Vooral dat van de zwaaihandjes is super!

groetjes!

• chiara

Chiara schreef:

——————————————————-

> Hallo!

>

> Ik heb een aantal weken stage gelopen in een groep

> 1 / 2. Nu ben ik deze week voor het laatst en wil

> ik graag gaan trakteren. Wie heeft er een leuk

> idee?

>

> Alvast bedankt!

• esther

kijk eens op www.leuketraktaties.come2me daar vind je

diverse leuke en betaalbare traktatie en bedankjes

groetjes

• Hanneke

Beste Danielle,

Ik denk dat het een leuk idee is om traktaties uit te delen met daar aan vast een bedankkaartje. Bedankkaartjes kun je bijvoorbeeld maken op visitekaartje formaat. Op de website visitekaartjes zelf maken kun je lezen hoe je eenvoudig bedankkaartjes kan maken op visitekaartje formaat.

Succes.

Hanneke

• Shirley

Hallo!

Ik ben met een opdracht bezig en moet iets maken voor kleuters voor als hun juffrouw zou weg vallen door een ongeval of iets.

Dus hun juffrouw is ineens weg, ik kom binnen en moet iets voor ze hebben om te doen of wat zij kunnen doen om als het ware het afscheid te kunnen verwerken.

Alvast bedankt