aangeboden: Materiaal om tafels te oefenen.

• Renate

Hallo leerkrachten en aanstaande leerkrachten,

Wilt u uw kinderen in de klas op een leuke manier laten oefenen met de tafels?

Ik heb een spel gevonden, waarmee kinderen in twee-, drie- of viertallen de tafels op een speelse manier kunnen oefenen.

Het spel heet: tafelrally met hindernissen.

Ik heb het spel uitgewerkt op een speelbord.

Omda thet een leuk en leerzaam spel is zou ik het graag willen delen, maar er zijn wel enkele kosten aan verbonden. U krijgt het spel dan kant en klaar (gelamineerd) via de post, het enige waar u voor hoeft te zorgen zijn pionnen en een dobbelsteen.

De kosten voor het spel, inclusief verzendkosten, zijn ? 7,50.

Een goede prijs gezien de arbeidsuren, maar knutselen is nou eenmaal een hobby!

Voor een “bestelling” of vragen kunt u me altijd mailen!

Groetjes Renate!

• Eva

Leuk! ben geinteresseerd! Maar nog even een vraagje

Voor welke groep is bedoeld? Kunnen leerlingen uit groep 6/7 er zelfstandig mee aan de slag?

• Renate

Ja, die groepen kunnen er zeker zelfstandig mee aan het werk, het is om de tafels 1 t/m 10 te automatiseren.

• marije

Wat is uw email adres?

• Renate

mijn mailadres is: pinxterhuisrenate@hotmail.com

• Patricia

Hallo Renate.

Is het spel ook al geschikt voor kinderen uit groep 4?

Groetjes van Patricia.

• Renate

In principe komen alle tafels van 1 t/m 10 aanbod. Dus eind groep 4 moet het toch zeker kunnen. En doordat het in een groepje gespeeld wordt kunnen kinderen elkaar altijd helpen.

• Francijna

Kun je meer over het spel vertellen? Is het een soort mens erger je niet? Of juist een soort ganzenbord?

• Renate

Het is eerder een soort ganzenbord.

De kinderen moeten met de dobbelsteen gooien en zo komen ze verder of moeten ze terug. Ligt aan de som waarop ze komen.

• Jady

Hallo Renate,

Zou U een afbeelding op de site willen plaatsen want ik wil het spel meschien we maar ik weet niet hoe het er uit ziet.

Groetjes Juf Jady:)