na de pabo

• rianne

Hallo,

ik zit nu in het laatste jaar van de pabo, dit is ontzettend leuk maar aan de andere kant wil ik nog graag door studeren. Nou zit ik alleen met de vraag wat. De meeste mensen gaan na de pabo als ze door studeren de kant van de pedagogiek op. Maar dat trekt mij helemaal niet. Zit iemand anders ook zo te denken of heeft hij/zij al een keuze gemaakt? Ik ben benieuwd

Groetjes

• anita

Ik volg op dit moment de opleiding RT. Dit kan ik en en buiten de klas gebruikenrianne schreef:

>

• Susanne

Misschien kun je een post-hbo opleiding volgen.

Remiedial teaching/speciaal onderwijs/pedagogiek/ ib'er etc.

Of wil je iets totaal anders??

Groetjes susanne

• rianne

ja ik denk dat ik ook nog met veel andere dingen in mijn hoofd zit. zoals kan je hierna een opleiding volgen om bij de televisie te werken met kinderprogramma's of verder een opleiding om meer te kunnen in het voortgezet onderwijs.

heeft iemand daar ervaringen mee of andere meningen?

• LotteBoogert

Hoi Rianne,

Ik heb echt precies hetzelfde als jij! Ik wil ook nog best verder studeren want wil nog niet fulltime voor de klas maar pedagogiek trekt me totaal niet. Ik ben wel heel goed in organisatie en planning enzo dus ik wil meer in die richting zoeken. Misschien adjunct directeur of bouwcoördinator ofzo. Ik ga me er nog meer in verdiepen, als ik iets heb gevonden dan zal ik je op de hoogte stellen.

Groetjes Lotte