zoeken contacten over ict in het kleuter en basisonderwijs

• carolina kelkboom

Wij zijn studenten van het 2de jaar pabo op Aruba. Wij zijn bezig met een ict opdracht en moeten informatie zoeken over het ict in het kleuter en basisonderwijs. Wij moeten ook contacten maken met personen die daar ervaring in hebben.

Op Aruba beginnen we pas met het ict in het onderwijs.

Alvast bedankt,

Carolina, Tricia, Desiree en Kathleen

• juffie

wat willen jullie weten?

Ik heb een paar opdrachten moeten maken over ict en educatief software binnen de basisschool.

• carolina

Omdat het een nieuw project is op het eiland, moeten wij orienteren en informatie zoeken over hoe implementatie van ict in andere landen gebeurt.

Zou je ons jou ervaringen willen vertellen, van hoe jij dat in jou klas toepast ? En eventueel idieetjes geven.

alvast bedankt

Carolina, Tricia, Desiree en Kathleen

• juffie

Als jullie wat specifieker willen zijn in de informatie die jullie nodig hebben, kan ik jullie mijn ervaringen vertellen.

Groetjes.

• carolina

wij willen weten hoe jullie het in nederland doen in de klas. Hier op aruba zijn we er nog niet mee bekend. Er zijn weinig scholen die een computer in de klas hebben. Wij, de 2de jaars studenten hebben de opdracht gekregen om uit te gaan zoeken en informatie in te winnen over hoe zij het in het buitenland doen en wat hun ervaringen zijn met het ict in het onderwijsjuffie schreef:

>

> Als jullie wat specifieker willen zijn in de informatie die

> jullie nodig hebben, kan ik jullie mijn ervaringen vertellen.

>

> Groetjes.

• carolina

wij willen weten hoe jullie het in nederland doen in de klas. Hier op aruba zijn we er nog niet mee bekend. Er zijn weinig scholen die een computer in de klas hebben. Wij, de 2de jaars studenten hebben de opdracht gekregen om uit te gaan zoeken en informatie in te winnen over hoe zij het in het buitenland doen en wat hun ervaringen zijn met het ict in het onderwijsjuffie schreef:

>

> Als jullie wat specifieker willen zijn in de informatie die

> jullie nodig hebben, kan ik jullie mijn ervaringen vertellen.

>

> Groetjes.

• *Pabo*

Goedendag juffie,

Wat voor opdrachten heb jij moeten maken en staan deze ook gepubliceerd.

Ik ben erg druk op het moment met ict in de klas en alles is welkom.

Met vriendelijke groet,

Ilona