hoi hoi
ik ga een les geven over zintuigen, maar ik weet geen leuke introductie.
Heeft iemand misschien ideeen? Ik wil namelijk iets waarbij zoveel mogelijk zintuigen aan bod komen, dus niet een intro over bijvoorbeeld alleen horen.
thnx!!
majorie
Hey
Misschien is het ook leuk om een les over visuele discriminatie te geven. En dat je dan aan het einde ofzo, (maar dat kan misschien ook wel aan het begin) een werkblad aan de leerlingen geeft waar van die plaatjes op staan waar je verschillende dingen in kan zien etc. Maar ik weet niet voor welke groep het is, dus misschien is het een beetje een moeilijk onderwerp.
heej
ja mijn les is onderdeel van een lessenserie over het lichaam.
De les die ik ga geven is bedoeld om ‘kinderen hun onderzoeksvaardigheden te laten uitbreiden’ ofzoiets. Ik ben nog student hoor, en dit moet ik voor een tentamen inleveren.
In ieder geval, het is de bedoeling dat er allemaal verschillende hoeken/groepjes ingericht staan in de klas. Bij 1 tafel horen, bij een ander voelen, bij weer een ander ruiken enz.
Bij die spullen liggen werkbladen of opdrachtkaartjes waar proefjes op staan die kinderen zelf kunnen gaan uitvoeren. Na een tijdje moeten ze wisselen. Het is dus een soort circuit.
groetjes mayo
p.s. bedankt voor alle reacties alvast!! ben er heel blij mee
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?