liedjes en versjes

• patricia

wie weet een leuk boek dat vol met versjes en liedjes staat voor alle leeftijden.

ik ben ook op zoek voor de naam van he verzamel boek van versje en liedjes van carry slee( weet niet zeker) met tekeningen van dagmar stam( weet ik wel zeker)

groetjes p

• Hanneke

liedjes met een hoepeltje erom is volgens mij met tekeningen van dagmar stam.

de bundel eigenwijs is voor alle leeftijden (4 tot 12) en heeft ook een cd erbij met van alle liedjes de tekst en de melodie

• sylvia

EigenWijs, is super! Staat van alle groepen liedjes in, ook andere talen. Je kan makkelijk jezelf de liedjes aan leren

ISBN: 90 804971 1 8

Volledige naam: Eigen-wijs liedbundel voor het basisonderwijs

• femke

Het meest complete boek uit dit programma heet: ‘Alle liedjes met een hoepeltje erom’.

Samengesteld door Joke Linders en Toin Duijx.

Omslag: Toin Post

Illustraties: Alex de Wolf, Thé Tjong-Khing, Jenny Dalenoord, Philip Hopman, Dagmar Stam, Gitte Spee, Gertie Jaquet, Georgien Overwater, Marieke Scholten, Marjolein Krijger, Lucy Keijser, Isabel van Duijne, Ietje Rijnsburger en Julius Ros.

ISBN: 90 269 9537 7

Een échte aanrader, evenals ‘eigenwijs’!!!

Groetjes femke

• p

hallo

hanneke weet je ook toevallig het isbn nummer. zou handig zijn.

of weet iemand anders het misschien

alvast bedankt p

• p

bedankt voor jullie reacties

en het isbn nummer had ik al gevonden sorry had ik niet gezien.

groetjes p

• lydia

Een aanrader is ook het grote liedjesboek van busser en schröder. Daar heb je ook het grote versjes boek van.

Het isbn nummer heb ik zo niet.

succes