Help… Ik ben op zoek naar het sprookje en het liesft ook de volledige muziek dat hoort bij Für Elise ? een symfonisch sprookje.

WIE O WIE KAN MIJ HIERAAN HELPEN??? HET MAG EEN LINK ZIJN OF EEN KOPIE OF WAT DAN OOK. IK HEB DE ZOEKTOCHT OP INTERNET OPGEGEVEN… ONDERSTAANDE INFO IS ALLES WAT IK HEB KUNNEN VINDEN…

Titel CD: Für Elise ? een symfonisch sprookje.

Muziek: Muziek van Herman van Veen en Erik van der Wurff, aangevuld met beroemde stukken uit de klassieke muziek.

Uitvoerenden: Herman van Veen, stem en zang

Het Gelders Orkest o.l.v. Erik van der Wurff.

CD-merk en ?nummer: Universal/Harlekijn Hollland 980 863-7

Für Elise is een symfonisch sprookje van Herman van Veen en zijn vaste componist en arrangeur Erik van der Wurff. Het uitermate geestige verhaal gaat over koning Frans van Zoethingyerland die dol is op muziek en zijn broer Otto die muziek juist haat èn uit is op de macht. Wanneer Koning Frans op sterven ligt, en Otto dus koning dreigt te worden, weet Elise Frans uiteindelijk met muziek te genezen.

Het sprookje is een mengeling van nieuw gecomponeerde liedjes en bestaande klassieke toppers. Zo komen Griegs Peer Gynt, Wagners Walkürenritt en natuurlijk Beethovens Für Elise langs.