Zijn hier toevalig ook mensen bedrogen uitgekomen met het proberen aanschaffen van tweedehandsboeken via het internet? Ik wil graag wat aanschaffen via marktplaats en dergelijke, maar wil graag weten of dat betrouwbaar is.
Het is inderdaad een beetje eng om eerst geld over te maken en dan af te wachten of het boek ook inderdaad komt. Ik heb zelf al een aantal keren op deze manier een boek gekocht en ook verkocht. Bij mij is het altijd goed gegaan maar ik ken ook situaties waarbij de koper bedrogen uitkwam. Oneerlijke mensen bestaan (helaas) nog steeds.
Je kunt ook afspreken om de boeken op te halen. Ook dit heb ik al eens gedaan en werkt erg goed. Gewoon op een centraal punt afspreken. Advies: niet bij V&D maar bij een klein winkeltje als Multi-Vlaai o.i.d. dat scheelt nl. een hoop gezoek!
Succes!
zoals hierboven al beschreven is het aanschaffen van boeken via een site als marktplaats niet echt betrouwbaar. Maar je hoeft natuurlijk je boeken niet via zo'n site te kopen. Misschien zijn er studenten op je eigen school die de boeken willen verkopen tegen een leuk prijsje.
succes met je boeken
groetjes vanessa
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?