Instaptoetsen

• Maaike

Hallo,

Ik wil graag weten hoe ik mij hier het beste op kan voorbereiden! En wanneer beginnen die instaptoetsen, gelijk al in de eerste week of heb je even de tijd om je voor te bereiden.

Alvast bedankt voor de reactie

Groetjes Maaike

• Anne V

Je kunt het nu al gaan voorbereiden. Je kent zelf je zwakke plekken het beste denk ik.

Rekenen is voor mij erg lastig ( en ik ben zeker niet de enige), ik moet die toets nu in de tweede weer over doen. Echt balen… Mijn advies is, doe er veel aan, want in de eerste weken heb je het nog niet druk met school en dan ben je er maar direct van af. latrer in het jaar heb je neuwelijks tijd om aan zo'n toets aandacht te besteden.

Succes

• Maaike

Dankjewel voor je antwoord, maar helemaal duidelijk is het mij nog niet wanneer je de toetsen krijgt, in de 1e week of laten in het jaar.

Veel groetjes Maaike

• Jessica

hoi

ik heb een brief gekregen waarin staat dat ik de instaptoetsen van Rekenen, spelling en wereldorientatie gelijk de eerste avond krijg (of de tweede), ik moet ook legitimatie meenemen.

• Maaike

Maar jij doet dan de avondopleiding??? Ik de dagopleiding

Bedankt voor je reactie

Groetjes

• Anne V

Ik had ze geloof ik na een paar weken voor het eerst en dan nog 5 herkansingen in de loop van het jaar