Komische act opening school

• Jo65

Over een paar maanden openen we onze nieuwe school. We zoeken naar een leuke openingsact die door een paar leerkrachten wordt opgevoerd. Wie heeft een leuk idee voor een toneelstukje, dansje etc. Het moet leuk zijn voor jong en oud.

Misschien hebben jullie zelf wel eens zoiets gedaan of gezien, kortom wie helpt? Alvast heel erg bedankt. Groetjes, Jo

• Yvonne

Wij hebben ooit met stagiaires een toneelstuk opgevoerd. “Sneeuwwatje en de zeven ergen”. Het was echt een groot succes.

• Jo65

Hoi Yvonne,

Hadden jullie dat zelf verzonnen? Kun je er iets meer over vertellen, je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Groetjes, Jo

• Yvonne

Hallo Jo,

Het is een bestaand toneelstuk. Het heeft als ik me niet vergis 10 of 11 rollen. In dit toneelstuk met veel liedjes gaat Prins Klapzoen met zijn paard op zoek naar een wonderschone bruid in het land Iegatsie. Zal hij haar vinden in het land waar alles lelijk is? Dit is een humorvolle parodie op het bekende sprookje van Sneeuwwitje voor kinderen in de leeftijdsgroep van 6 tot 12 jaar. (Bij ons waren de kleuters er ook gewoon bij)

Ik weet zo niet waar je de musical kunt bestellen, maar dat kan ik nog wel nakijken.

Hopelijk heb je hier wat aan!!