Hallo allemaal,
Ik begin in sep. de DT opleiding aan de PABO in Almere.
Ben benieuwd of er meer mensen hier zijn die ook starten in sep.
Ik heb er iig al enorme zin in!
Groetjes
Hallo,
Mijn naam is Michele. Ik ben ook van plan om de PABO DT starten in september.
Misschien wordt het toch IPabo in Amsterdam. Ik kom uit Uithoorn dat zal voor mij makkelijk zijn.
Ik ben bij een Open Dag in Almere geweest. Het beviel me heel erg. Ik probeer contact op te nemen met Ipabo in amsterdam, maar ze nemen telefoon niet op en beantwoorden mijn mail niet. Ik wilde nog naar hun Open dag voor dat ik en beslissing neem.
Kom je uit Almere? Heb je al boeken gekocht?
Groetjes,
Michele
Hoi Michelle,
Ik denk dat ze de telefoon niet opnemen en je emails niet beantwoorden omdat het schoolvakantie is.
Ja,ik heb mn boeken al gekocht en heb er erg veel zin in!
Als je uit Uithoorn komt,is Amsterdam misschien wel handiger maar is het niet zo dat je op de IPABO ook op zaterdag naar school moet?
Groetjes,
Alex
hoi (misschien ) medestudenten,
Ik ben ook van plan om in september met de DT opleiding in almere te beginnen,nou
vroeg ik me af of jullie al je inschrijfformulieren opgestuurd hebben gekregen.
Ik heb mij nl op studielink ingeschreven maar nog geen formulieren ontvangen.
En dan nog een vraag hoe komen jullie al aan je boekenlijst???
groetjes nancy
Hoi Nancy!
Leuk dat je ook de PABO in deeltijd gaat doen! Ik ga dit jaar ook beginnen met de PABO deeltijd variant dus misschien komen we elkaar nog wel tegen
Ik heb me nog niet aangemeld via studielink ik ga vandaag naar de open dag om me daar ter plekke in te schrijven. Heb jij trouwens al een boekenlijst? Op selexyz staat ie nog niet
Groetjes Danielle!
hoi danielle,
Leuk dat je ook in september met de opleiding begint!!
Ik heb toevallig van de week een brief gekregen van pabo almere met de bevestiging van inschrijving
en de informatie dat de eerste lesweek in week 36 (1 september dan dus) zal zijn.
Ook stond daar in dat de boekenlijst vanaf 1 julie op de site van pabo almere te vinden zal zijn.
Hoe was de opendag vandaag????
Wist niet dat je je daar ter plekke in kon schrijven,ik sta nu wel bij hun ingeschreven maar heb
de officieele inschrijfformulieren van de hogeschool van amsterdam nog niet ontvangen dus wacht
die nog ff af .
Is alweer lang geleden dat ik naar school ben geweest dus ik vind het allemaal erg spannend!!!!!!
groetjes nancy
Hey Nancy!
De open dag was leuk, maar ben er al eens eerder geweest (vorig jaar) maar was een goede opfrisser. Bleek dat je je niet meteen kon inschrijven dat het toch via studielink moest heb ik meteen gedaan. Alleen nog steeds geen bericht van de PABO zelf.
Ik vond het al raar dat ik geen boekenlijst kon vinden maar hopen dat het er snel op staat.
Maar Nancy vertel eens ik ben nieuwschierig, hoe oud ben je wat voor werk doe je, waar in Almere woon je??
Groetjes Danielle
hoi danielle,
Heb jij ook al een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek gehad voor aankomende dinsdag?
Haha jij bent idd erg nieuwsgierig!!!
Heb jij je toevallig aangemeld voor de pabo almere hyves???
zag daar toevallig ook een danielle voor aankomend schooljaar voor de deeltijd bij staan.
groetjes nancy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?