eigenwijs

  • sienie

    wie kan mij helpen aan het muziekboek eigenwijs met cd's voor in het onderwijs. het is een boek die veel gebruikt word op de pabo. alvast bedankt.

  • Ellen

    Kijk maar op de website: www.meestersinmuziek.nl. Daar kun je alles ook bestellen, als ik me niet vergis. Het is zeker de moeite waard! Het is een handig boek met mooie cd's.

    Groetjes, Ellen.

  • wendy

    hoi,

    ik ben net afgestudeerd aan de pabo en doe al mijn boeken weg, sommige boeken heb ik al verkocht en andere nog niet.

    het boek eigenwijs daar kan ik je niet aan helpen, die heb ik al verkocht. ik heb nog wel de volgende muziekboeken voor je:

    -ding-dong muziek maken met kinderen, jose bakker en thea zaat isbn> 90-321-0437-3 uitgeverij: hoonie bosch en keuning, utrecht

    -muzikaal spelenboek. ger storms, isbn: 90-73207-20-7 uitgeverij: panta rhei

    -muziekmeester, handboek voor muziekonderwijs op de basisschool (inclusief cd) rinze van der lei, isbn: 90-280-1619-8, meulenhoff educatief amsterdam

    ik heb de volgende prijzen ingedachten:

    voor het eerste boek 5 euro tweede boek ook 5 euro en voor de laatste 12, 50 euro.

    wil je een van de boeken hebben, dan mag je dat op het prikbord zetten maar je mag mij ook mailen: wendeleintje21@hotmail.com

    als je minder voor de boeken wilt betalen kunnen we dit altijd overleggen, tenminste als je er een wilt hebben!!!

    groetjes wendy

  • sjors

    ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat boek verkopen.

    hij staat bij mij standaard in de klas en ik maak er veel gebruik van.

  • Nienke Strabbing

    Ik heb de CD's nog voor je eventueel € 25,-

    Boek heb ik helaas net verkocht.

    Mail maar voor meer info.

    Groetjes Nienke

  • Patricia

    Hoi Nienke.

    Als je de cd's die bij het boek Eigenwijs horen nog hebt, dan wil ik ze graag van je over kopen. Zou je me daarover willen mailen?

    Groetjes van Patricia.