Kopie diploma + cijferlijst....welke?

  • Sylvie

    Hai,

    Ik moet mijn diploma en cijferlijst nog sturen naar de Pabo…ik heb hier wel bericht van gehad, alleen zijn we hier thuis deze brief kwijtgeraakt.

    Welke kopie van je diploma en cijferlijst moet je opsturen?

    (ik heb op de Middelbare school wel m'n cijferlijst laten kopieeren met 'n officieele stempel van mijn Middelbare school erop, kdenk dat ik die sowieso moet opsturen)

    Met stempel van school? of zonder?

    En moet je er nog een brief bijdoen met gegevens van jezelf erop ??

    Alvast Bedankt!!!! :)

  • Corine

    Je moet gewoon je laatste cijferlijst van je middelbare school en je einddiploma kopieren en opsturen. Stempels enzo is allemaal niet zo belangrijk volgens mij. Ik heb er nooit commentaar op gehad!

    Succes op de Pabo!

    Corine

  • Nicole

    Je moet een kopie van je diploma sturen van je laatste school.

  • Sylvie

    Thnx! :D

  • Amanda

    Hoi

    Ik heb de pabo net afgerond. Je moet je diploma kopieren, samen met de daar bijbehorende cijferlijst. Meer informatie hebben ze echt niet van je nodig. En anders krijg je daar wel weer bericht van!

    Groeten

  • Eva

    Hoi Silvy,

    Ik heb me ook net ingeschreven voor de PABO op de hogeschool Leiden. De kopietjes van mijn diploma's moesten gewaarmerkt zijn. Zo kan de school zien dat het originele kopieen zijn. Dit kun je laten doen bij de afdeling burgerzaken van je gemeente of op school. Mijn diploma's werden niet geaccepteerd zonder deze waarmerk.

    Groetjes

  • Sylvie

    Bedankt allemaal! :)