vakantiewerk animatieteam camping De Lithse Ham

  • Camping De Lithse Ham

    Beste student,

    Wij zijn op zoek naar enthousiaste studenten die in het zomerseizoen willen werken als medewerker van ons animatieteam. Het gaat om de periode juli en augustus van dit jaar.

    Ben jij die student die het leuk vindt om onze kinderen een onvergetelijke te bezorgen of wil je meer weten, neem dan direct contact met ons op.

  • Yara & Danny

    Beste camping De Lithse Ham,

    Wij zijn twee studenten uit regio Amersfoort die zoekend zijn naar Animatiewerk voor volgend jaar in de zomer. Nadat we ons examen hebben afgerond lijkt het ons leuk om dit te gaan doen. Volgend jaar zijn wij allebei 17 jaar en wij vragen ons af of uw camping dan ook naar animatiewerkenemers op zoek is. Allebei doen wij volgend jaar examen in de theaterklas. Dit is ook een hobby van ons die wij allebei graag uitoefenen.

    Ik hoop graag en reactie van u te krijgen.

    Met vriendelijke groet,

    Yara Herlaar en Danny van Zon.

  • Johanne Hoorn en Alby Kramer

    hallo,

    wij zijn twee meisjes van 16 jaar en wij willen graag in een animatieteam.

    daarom willen wij vragen wat de minimumleeftijd van het werk is.

    groetjes Alby en Johanne.

  • Jurriena van de Bunt

    Geachte heer/mevrouw,

    Afgelopen vakantie ben ik erg enthousiast geworden door het animatieteam om mij heen op de camping.

    Dit heeft mij er toe aan gezet om dit in de zomervakantie van volgend jaar ook te willen doen.

    Ik zou daarom graag wat meer informatie hier over willen weten, voor eventueel volgend jaar zomer.

    Misschien is het mogelijk om dit dan op uw camping te doen.

    Mvg, Jurriena van de Bunt

  • Miriam Verstegen

    Geldt dit aanbod nog steeds?