thema: vakantie/camping

  • anneke

    Hallo,

    Wie heeft leuke lesideeen rond het thema vakantie/camping? Alles is welkom. De bedoeling is dat kinderen er zelfstandig mee aan de slag kunnen (na een korte introductie).

    Alvast bedankt voor de moeite!

    Groeten,

    Anneke

  • Nienke

    via volgende link: http://www.knutselidee.nl/startvakantie.htm?hoedjeglas

    kom je bij een leuke activiteit, die vrij eenvoudig uit te voeren is. Zelf heb ik hem uitgevoerd in groep drie. De Les kan ik je emailen als je wilt.

  • Miriam

    Hoi Anneke,

    Ik heb wel wat ideeen voor je. Geef me je e-mail adres maar.

    Gr. Miriam

  • Juf

    Beste Anneke,

    Ik heb een hele thema opzet voor je. Wanneer je een mailtje stuurt, zal ik het zo vlug mogelijk naar je opsturen.

    Met vriendelijke groet,

    Sandra Duin

  • heidie

    hallo anneke,

    heb jij misschien nog ideeen voor mij?

    we willen ook een thema gaan doen.

    ik hoop snel wat van je te horen.

    gr. heidie

  • hanneke vd Oord

    Hoi,

    Ik lees je bericht van 2004. Ik kwam hier op uit omdat ik op zoek ben naar leuke ideeen voor het thema camping.

    Heb je die thema opzet nog? Ik zou hier graag gebruik van willen maken als je dit natuurlijk geen probleem vindt. Het thema start over 2 weken al en ik moet voor de groepen 1/2 en 3 het thema opzetten

    Ik hoor het wel

    Groetjes Hanneke

  • Khadija

    Hoi Anneke,

    Ik wil graag ook dit thema opzetten maar dan voor peuters, heb jij wat tips en ideéen voor mij.

    Ik verheug me op jou reactie.

    Mvg,

    Khadija

  • marja

    Hoi,

    Ik lees deze berichten en ik wil na de meivakantie met groep 1/2 starten met het thema camping.

    heb je ideeen voor mij?

    alvast bedankt!

    met vriendelijke groet,

    Marja

  • Rick

    Hoi Anneke,

    Ik vroeg mij af of je de lesideeën en/of themaopzet nog in bezit hebt?

    Over twee weken gaan we starten met het thema camping/vakantie en zou graag wat ideeën opdoen:)

    Alvast bedankt!

    Groetjes, Rick